Neos andra julafton

jag gick upp runt 09 för att göra mig lite julfin. neo och tony sov till typ 10. precis när neo skulle ta ett bad så kom ronny med presenter till neo. en jättefin kofta och ett par jeans.kläder är alltid välkommet. ronny vr här ett tag pratade lite och så sen när han skulle åkte åkte även vi till min mor där neo fick ännu mer julklappar kläder mest. var där en stund innan vi åkte till björneborg. där vi åt julbord jättegott.  de var tonys mormor och morfar, farmor och farfar.jag tony neo tonys föräldrar och bror och en av tonys morbröder( tror jag fick med alla).


julfin kille<3

Neo tog en lur vid 14. kollade på kalle anka de självklara på julafton.Neo fick mat före presentöppningen och jösses va paket han fick han förvann bland paket höger han fick. de var mycker kläder och några leksaker även tony och jag fick massa även fast vi sa att vi inte skulle ha några varför lyssnar inte föräldrar ibland? :P


julklappsöppning


Hela familjen

Tog en bra stund att öppna alla och självklart så var snörena mer intressanta än själva innehållet. Neo var så stilig med fin skjorta nya jeans och fluga sååå stilig<3

blev lite julgodis och så under kvällen även tårta men de orkade jag inte var helt proppfullt i magen. Är bra trött på julmat nu faktiskt så mycket blandningar och så fett så magen min  blir inte så bra efter.

Vi ahr som sagt bara låtit neo sova en gång om dagen och de har funkat ganska bra så han sover runt halv två på efter middagen sen somnar han runt 21 istället för 22 . jätteskönt och de märks att han sover lite bättre på nätterna nu med när han är riktigt trött när han lägger sig.

Kikade lite på tv på kvällen efter att neo somnade. sen gick jag och lade mig typ 23 för jag visste att de skulle bli mycket dom kommande dagarna. Vi sov över i björneborg blev smidigast så kunde även tony ta en öl eller nått annat.
Så skönt att de inte är några problem för neo att sova borta jättehärligt att han verkar sova lika bra borta som hemma.!


'trött kille på julaftonskvällen

Så med andra ord så har vi haft en underbar jul. roligare för neo med för förra året hade vi nästan nyss kommit hem från sjikhuset och då var han inte så stor och inte så medveten som han är nu vårat vackra underverk<3
man får dumma tankar ibland tänk olm vi varit tvugna att fira jul utan honom. de går inte att beskriva vad livet skulle vara så otroligt meningslöst utan våran skatt de går inte ens att beskriva vad allt skulle vara meningslöst. men tack gode gud att de inte är så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0