Måla måla måla


I lördags knatade neo och jag ner på stan för att kolla lite på mellandagsrean. tänkte om jag hittade kläder till neo men de fanns typ ingeting bara bebis storlekar.  gick därefter till far min va jätte härligt med promenad eftersom man varit innte på mycket under jul helgen. friskt och härlig. Fick mat hos pappa va riktigt gott.

Igår var vi i huset och målade för andra gången i vardagsrummet färgen blev riktigt bra faktriskt.  vi var där till typ 20:30 innan vi åkte hem. mamma och tomas kom förbi en sväng och kiakde runt och dom tyckte de var jättefint. Träffade även en granne som vi pratade med en stund som hade barn han verkade jätte trevlig skönt med bra grannar. när vi kom hem var kl så pass mycket så vi hoppade över badet för han var så trött älsklingen. Jag lade mig för sent som vanligt bara för att jag började kolla på en film känns ju inte som nåpn ide att bara se halva så de blev att ajg såg hela iaf.

Idag hann vi kollade på lite färgprover för vi ska beställa färg till neos rum och vårt sovrum. neo ska ha grönt och  jag tror vi hittat den som vi vill ha. lite svåra med den gula för de finns ju några att välja på så man blir helt snurrig i huvudet av att kolla på alla olika. beslutsångest. ska till far min för att be om råd och beställa färg- De lilla sovrummet ska vi tapetsera har vi bestämmt. blir massa olika färger i huset hehe mockagrädde i kök hall rött i vardagsrummet gult i vårat sovrum och grönt i neos. kommer nog bli skitbra detta:D

Idag hann jag städa hela lägenheten såå välbehövligt för de såg färjävligt ut rent ut sagt men nu ser de hyfsat ut iaf.
tony badade och stretschade neo och allt de där så jag hann städa lite.
Neo fick jättefina vantar av morfar med dragkjeda hur bra som helst och även spännande som man sätter fast i vantarna och sen i overollen så dom inte åker av jättesnällt. dom ska invigas snart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0