9 kilosgränsen spräckt

kvart i elva knatade neo och jag ner till stan för att göra ett besök på bvc. Senaste vägningen ca två veckor sen vägde han 8635 gr och nu vägde han 9040 så nu är 9 kilosgränsen spräckt han bara växer och växer. längden var de samma som sist och huvudomfånget hade ökat med några mm. På senare tiden har han växt väldigt bra. sen vi fick matpumpen har de skett otroligt skillnander.

Sandrah och devin kom och mötte upp oss på bvc sen gick vi till cafe pause och tog en fika och pratade. Devin var så glad och hade massa ljud för sig så neo blev jätte rädd och ledsen. han är lie känslig för höga ljud hoppas att de blir bättre ju äldre han blir. Sandrah gick hem till sig hade saker hon skulle fixa med sa hon sen skulle dom på föräldragrupp.

Vi gick hem neo fick mat trodde han skulle sova men icke när maten var färdig tog jag upp honom och han somnde på mig på en gång jättemysigt sov en bra stund innan ajg lade in honom i vår säng där han sov yttligare en bra stund.
tony kom nyss hem han börjar bli sjuk fökyld tror jag lite feber i morse stackarn.ska snart göra mat bror min kommer förbi en sväng han kom hem från cypern igår vilden

Imorgon händer de grejer minnsan ! ;D

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Härligt att han spräckt den nu, snart 10 kilo ;) Hihi ja imorn händer de grejer minsann hihi!!

2008-08-19 @ 21:35:57
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0