Satte sig upp själv

regn väder idag med men jag klagar inte tycker de är mysigt kan man vara inne mysa kolla på film käka godis.
Neo somnade 21 igår kväll vilket jag visste på en gång att han kommer vakna tidigt på morgnen vilket han verkligen gjorde med 2 timmar redan kl 7. ska inte klaga men eftersom man är van att gå upp typ nio halvtio så blev de stor omväxling så jag var helt slut i morse. neo låg bara och gnällde inget hjälpte maten vr tvungen att bli klar efter de tog jag upp honom satt mig i soffan och han somnade som en stock på mig och sov i över en timme jättemsyigt. hans sovtider och rutiner som han brukar ha ändra mycke nu vaknar tidigare men men så länge han får de sömn han behöver. Fick sitta i soffan idag sitter verkligen jättebra nu men lite stöd för ryggen satt där jätte länge och lekte med ellos reklamen medan jag vek tvätt.





Efter de satte jag honom i sittern ett tag för att jag skulle greja lite när jag kom tillbaka möttes av av denna syn!
Då hade herrn satt sig upp första gången den senaste veckan har de verkligen skett massa framsteg heöt underbart våran stora duktiga kille vad skulle vi göra utan dig älskling vårat allt<3





Blir nog lugnt idag en gammal barndoms vän kanske kommer förbi i eftermiddag var tänkt en promenad men barnvagnen är i bilen och bilen tog tony till jobbet så de blir de inge med. Blir nog till att mysa massa och kanske städa....

Kommentarer
Postat av: Nina

Oh, snart dax å skippa sittern då? Annars kanske den tippar över nu när han reser sig till sittande??!

Duktiga Neo!!



http://snostjarna.blogspot.com

2008-08-05 @ 14:00:12
Postat av: Erica

Han rä ju så duktig :D

2008-08-05 @ 15:31:15
URL: http://ericaekera.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men vad duktig han är :)

2008-08-05 @ 20:18:36
URL: http://bellismamma.blogg.se/
Postat av: Joanna

Va duktig han är Prinsen:)

2008-08-06 @ 21:54:59
Postat av: Zandra

Åh så himla duktig han är! Hur stolt blir man inte som mamma då över sin lille plutt?!!

Tycker att bara den tiden som jag följt er på bilddagboken ,så tycker jag att det hänt MAAAAASSSOR med Neo, han utvecklas i en himla fart just nu! Duktiga killen!

2008-08-07 @ 12:45:15
URL: http://musensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0