Feber


Mammas allt<3




igår så vaknade neo faktiskt vid halv tio redan tidigt för att vara honom. Han var lite varm så jag tog tempen och hade 38 grader ingen hög feber men tror nog de berode på vaccinet visseligen har han aldrig fått de förut men men den hade sjunkit på kvällen så de behövdes ingen alvedon.

Knatade till min far runt kl 3 när neo vaknat för att hälsa på och för att träffa syrran hennes sambo nu jim och deras vove pixel såå söt och älskar barn jätte nyfiken på neo så fick en rejäll genom sniffare såå mysigt hund. Neo fick smaka kyckling för första gången vilket gick hem fick dock mindre än vanligt om han nu inte skulle tåla de men de gick jätte bra och päronpure
till dessert..

Pixel



gott med kyckling

Gick sen till maxi för att möta tony som jobbade till 18. vi köpte lite gott till kvällen gick hem åt mat kikade lite på tv innan jag lade mig jag var verkligen helt slut igår kväll redan vid nio kunde knappt hålla ögona öppna helt slut somnade på stört. neo somnade vid 22 och sover än kl är snart halv tolv.

Idag ska vi till ronnys stuga och hälsa på ska bli jätte roligt han har ju gjort om så mycket och jag har inte varit där på flera år ska bli spännande. tony ska på kräftskiva i kväll med jobbet så jag vet inte riktigt vad jag och neo ska hitta på de märks..


Åka vagnen blir man trött av

Kommentarer
Postat av: Sandrah

38 är ingen feber för barn. Men vilken söt hund då =)

2008-09-01 @ 08:49:34
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0