Bvc och farmor



i onsdags var vi hemma hela dagen. Tony åkte iväg på kurs på morgonen kom hem igårkväll.
Tog de mest lugnt lekte hade tvätten städade så de blev jättefint här hemma.

I torsdags var vi till bvc. roligare nu när man kan sitta själv och iakta omgivningen massa bebisar att titta på spännande. vikten var 9300 gr gått upp jättebra på 9 dar längd 75 en halv cm på nio dar och huvudet hade ökat till 43 jättebra. lite läkarkol lyssnade på hjärtat bla och frågade vad han kan och inte. Sprutan gick jättebra gnällde bara till inte alls de där panik skriket som de annars brukar vara sååå duktig kille. läkaren tyckte neo var så otroligt lugn och nöjd för många gånger när dom gått igenom de neo har gjort kan dom vara oroligare. ska dit den 17 sep igen för att få sista prevenar sprutan vikt längd antar jag. underbart att han går upp så bra nu läkaren var mycke tnöjd med neos kurva inte ofta man får höra de men på sistone har dom varit nöjda.

På BVC


 gick hem en snabbis hämtade upp tvätten aldrig mer att jag ska ha honom i bärselen haha han är såå tung nu orkar knappt. plockade iordning vek tvätt. sen gick vi till min farmor och åt mat satt där och pratade farmor sjöng för neo som var jätte roligt. var hemma runt 20:30 neos vanliga bestyr. extra vatten medicin borstan tanden ny blöja smörja in och pyjamas. sen kom pappa hem från gocarten hade kört med ica maxi och han vann kom etta såå duktig min älskling. åkte dirket till gocarten efter att han kommit hem från kursen som var i två dar.


Hos gammelfarmor

Mådde så illa igår natt så jag var tvungen att kräkas bara så där skummt brukar jag aldrig göra  men men idag är de som vanligt i alla fall. vet inte riktigt vad som händer idag.
Nej nu är älskligen vaken...

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Du kanske är gravid ;D

2008-09-01 @ 08:47:05
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0