Sånt gör en glad när människor ser allt de positiva istället för allt de negativa...

Mina underbara familj
mina underbara älsklingar


image75


I måndags var vi på babyrytmik var verkligen jätte roligt som vanligt. Väldigt många som var nyfikna på hur operationen och resultatet gick och blev på neo. Så de blev många frågor.

De är så roligt för varenda gång jag kommer till rytmiken så är de alltid en städerska som kommer å säger " Nu kommer mirakel bebisen" man kan ju inte göra nått annat än att le. sånt gör en glad när människor ser allt de positiva istället för allt de negativa...♥


Blev en fika på stan med sandrah och Devin jösses den killen bara växer och växer. sen följde sandrah med mig hem en sväng eftersom david låg å sov. var trevligt :D

I tisdags så va jag och sara och fikade för första gången. Var verkligen hur trevligt som helst.kul att de äntligen blev av. jag är ju oftast väldigt blyg men jag tyckte att jag tjatade på rejällt där ett tag:P vissa människor har man bara lättare att prata med så är de bara. Var jätte kul att se michelle i verkligenheten och hon är såååå otroligt söt.. följde med sara och michelle till bvc. sen blev de en sväng till coop för att se om dom hade några jackor till neo eftersom fleece overolen han har är alldeles för varm nu. hittad en jätte snygg men de var bara stora storlekar kvar. De måste vi verkligen göra om:D eller va säger du!?! ;D

I går åkte vi till karlstad kl 12. skulle till sjukhuset för dom ville kolla neos gastronomin på magen. Hann med biltema innan för tony ska ha en ny cykel. hittade en som han ska ha men fick inte plats i bilen. tony som var lite väl positiv och sa att de går nog in i framsätet vilket de verkligen inte skulle ha gjort:P

Dom tyckte gastronimin på magen så bra ut trotts att de är lite rodnad runtomkring men de var inget att oroa sig över eftersom neo inte har feber ellt nått sånt fick en salva som vi kunde smörja in med. sen kom gick även vår läkare förbi. vände lika snabbt när han såg att vi var där. han som har sånt fullspäckat schema tog sig tid och frågade hur de var. De märks att alla är så förundrade över neo. Han ett av dom svåraste fall dom haft. och de märks verkligen att dom bryr sig och är förundrade över vår underbara kille. massa folk som kom och tittade och hörde hur de var. och allt tyckte han blivit såå stor och växer jättebra.

Han är ett mirakel!!!


Fick med oss en knapp från karlstad som dom ska sätta in i uppsala som vi sen själva ska få lära oss att byta låter lite läskigt tycker jag men de blir ju en vana de med till slut. Han blev även vägd när vi var där vilket vi tyckte va knepigt men men vi var inte så måttligt glada när neo nyss somnat och så skulle vi böka av med alla kläder men han vaknade och var tokglad. pratade och log hela besöket. de visade sig att neo hade gått upp ca 200 gr på en vecka vilket är enastående bra. så jag blev jätteglad. de vissar att den nya maten vi fått är såå mycket bättre än nan2. ska nog ringa till bvc idag och avboka tiden tills i morgon ingen vits att krångla ner bara för att väga igen...

Igår skippade vi neos fleece overall eftersom han har på den senaste tiden blivit alldeles för varm i den. han har tyvärr ingen jacka än, men neos farmor har nått lurt på gång, så vi tog en munkjacka vilket funkade lika bra. så härligt för honom att få massa plats i bilbarnstolen kunde röra armar och ben obehindrat. Provade även ett par skor som passade jättebra. Han var såå tuff pappade har ju likadana skor så de var lite häftigt..

Hann inte vara hemma länge innan de var dags att gå ner till stan. var meningen att jag skulle göra lite ärenden men jag träffade en arbetskamrat på vägen så jag fastnade där så jag gick dirket tillpaus där tony mattias och sara var. var jätte roligt att se dom alla. såå synd att jag inte ser sara mer än va jag gör. men vi måste ta att göra tycker jag. jag vet att du hur många underbara människor som helst omkring dig men jag vill att du ska veta att jag finns här för dig om du vill pratat eller vad som helst.

Idag blir de nog promenad i alla fall eftersom de verkar vara sånt varmt och fin väder ute.Plocka lite här hemma som vanligt. annars tror jag dagen blir ganska lugn.



image73
Mamma allt
älskar dig oändligt mycket
På väg till karlstad. skönt att slippa overolen idag.



Kommentarer
Postat av: Sara

Gud så söt han är :)
tack gumman så snäll du är.

2008-04-17 @ 11:52:27
URL: http://saaraa.blogg.se
Postat av: Sofi

Han är så sjukt härlig den där lille killen, man kan inte annat än le! :D

2008-04-17 @ 18:14:56
Postat av: Sara

hihi jaa det måste vi göra om snart :D var super trevligt ju :D

2008-04-18 @ 18:56:01
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Annaida

svar: ja, på www.forever21.com finns de. Tyvärr så är frakten fruktansvärt dyr. men jag ska försöka dra ihop ett par stycken och beställa ihop och dela på frakten tänkte jag, för det finns mycket fint jag vill ha därifrån! ;)

2008-04-19 @ 12:02:41
URL: http://annaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0