Besök i Björneborg


Igår var jag så trött närjag vaknade. Är ju uppe och pumpar en gång på natten jobbigt bara de. sen så drog neo ut grimman flera gånger ur näsan så de var ju vara att gå upp och rätta till den. senn skulle jag upp åtta igen för då var de matdags så jaf var helt slut. känns inte om man bara kan gå å sova en stund på dagen precis för de är ju alltid mycket som ska göras.

De blev en sväng till björneborg. Neos första gång hos farmor och farfar. Vi blev bjudna på mat skönt att slippa behöva laga. Neo satt mest i farmor knä så jag kunde gå och vila en liten stund. somnade några timmar innan de var dags att bgå upp för och pumpa igen. Är sååå trött på den där förbaskade pumpningen nu. Tony hade rräknat ut att jag har pumat 900 gr på 5 månader nu så de börjar bli lite tjatigt. va skönt att få vila en stund. kom hem vid en halv tio då var de matdags för NEo och oss så de blev en kokt speciell med räksallad mumsigt.

Kom isäng vid en elva kanske nån gång. Nu i morse när jag vaknade så kände jag att nee jag orkar inte. Sjukligt trött jämt känns de som. Tony förstår nog inte riktigt hur trött jag är nu. för han säger att jag jämt sägert att jag är trött...

Idag vet jag inte riktigt vad de blir. skulle behöva städas här hemma som vanligt. man plockar och plockar men ändå så ser de likadant ut efter nån timme. frustrerande!

Neo har de bra han blir servad med allt. Kan bara ligga och gotta sig. Men de är han värd med allt som han har gått igenom, mammas älskling<3

Nee nu är de frukost dags sen så ska man i vanlig ordning pumpa igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0